اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

مسئول پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ، فیلمبرداران و فتوکپی داران مرکز مازندران طی مراسمی که در حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان ساری برگزار شد، تکریم و معارفه گردید.

🔰گزارش کامل👇 

مراسم معارفه فرمانده پایگاه صنفی (شهید محمد جهان پیما) اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران و فتوکپی داران شهرستان ساری

 

روز دوشنبه ، 21 بهمن ماه 1398 ، مسئول پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ، فیلمبرداران و فتوکپی داران مرکز مازندران

طی مراسمی که در حوزه مقاومت بسیج اصناف شهرستان ساری برگزار شد ، تکریم و معارفه گردید.

 

در بخشی از این مراسم که با حضور جمعی از اعضای صنفی و هیئت مدیره اتحادیه مذکور برگزار شد، عقیل تشکری (نائب رئیس اتحادیه عکاسان) به بیان همراهی اتحادیه عکاسان با برنامه های بسیج در سال های گذشته پرداخت و عنوان داشت ، اتحادیه عکاسان در جهت همسویی با آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ، مکان و امکانات لازم را در اختیار پایگاه دوره قبل قرار داد و دوره های بعدی هم با حمایت همه جانبه از برنامه های ارزشی بسیج همچنان در خدمت خواهند بود.

 

در بخش بعدی مراسم ، سلمان حمزه ای ، فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرستان ساری ، ضمن خوش آمدگویی و قدردانی از حضور مدعوین در جلسه ، به بیان اهداف بسیج اصناف پرداخت و بصورت تیتر وار بخشی از مسئولیت فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید جهان پیما اتحادیه عکاسان را عنوان داشت.

سرهنگ حمزه ای افزود: یکی از وظایف مهم بسیج حراست از دستاورد های انقلاب اسلامی در میدان های گوناگون است که با توجه به شرایط کنونی کشور مسئولیت این پایگاه مردمی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و اقتصادی کشور اهمیت بیشتری پیدا کرده است. وی با بیان اینکه بسیج در توسعه و ترویج فرهنگ و ارزشهای انقلابی و اسلامی نقش موثری دارد ، اشاره داشت : از مهمترین انتظاراتی که از اصناف و بازاریان می رود ، پایبندی به ارزش های اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و تقویت صبر، گذشت و افزایش تعامل با هم صنفی ها و همشهریان می باشد.

سپس فرماندهی حوزه بسیج اصناف ساری ، ابراهیم اکبرزاده زنگنه را به عنوان فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان معرفی و حکم مسئولیت را  به وی اعطاء نمود.

 

در ادامه این مراسم ، ابراهیم زنگنه به بیان نظرات خود پرداخت و گفت: انقلاب اسلامی ایران پدیده ای نوین در بینش سیاسی حاکمیتی و فلسفی در هزاره سوم را به جهانیان عرضه داشت و از سال 1342 تا کنون بیش از 56 سال است که جهان دوقطبی شرق و غرب با تمام توان در مقابل آن صف آرایی کرده اند ، اما همگان شاهد آن هستند که با وجود تمامی تهدیدات ، انقلاب ما امروز سربلند تر از همیشه جغرافیای ژئوپولوتیک ، ایدئولوژی و استراتژی خود را تا مرزهای دشمنان پیش برده است و این مهم با رهبری نائب بر حق امام زمان (عج) و به پشتوانه مردم با بصیرت انقلابی ایران اسلامی در کنار جبهه جهانی مقاومت هر روز در حال فتح قله ها و افتخار آفرینی های غرور آفرین جدید است و البته که همه این پیروزی ها خاریست در چشم دشمنان و نا اهلان ، تا آنجا که امروز شاهد جنگی تمام عیار میان دو جبهه حق و باطل در میدان های گوناگون هستیم و همه این موضوعات و تحولات ، نیاز به همگرایی در ایجاد انسجام ، عزم و اراده و تقویت باورهای خودی را هر چه بیشتر می کند.

 

فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ساری افزود: در این راستا پایگاه های بسیج  همانگونه که از نام آنها پیدا است

بستری هستند برای تقویت هم افزایی و انسجام اعضا حول محور آرمان ها و اهداف مشترک که با توجه به ظرفیت های ساختاری و سازمانی که در این مجموعه نهفته است امید بخش ترین تشکلی است که می تواند به بهترین شکل ممکن در دستیابی اعضا به چشم اندازهای ارزشی شان کمک کند ، این نهاد دهه هاست که کارایی خود را در دستگاه های گوناگون به اثبات رسانده است.

ابراهیم اکبرزاده زنگنه در ادامه بیان داشت: انشاالله در تجلی بخشی به تمدن سازی اسلامی، اتحادیه و پایگاه مکمل همدیگر باشند. وی افزود: انجام این مسئولیت نیاز به همفکری و همدلی دارد و بنده اطمینان دارم حضور شما عزیزان در این مجموعه بزرگترین نعمت برای تحقق اهداف است و بنده نیز ضمن استفاده از تجربیات قبلی با برگزاری جلساتی در آینده از ایده و نظرات همه عزیزان استفاده خواهم نمود و از همه اعضا محترم اتحادیه عکاسان، فیلمبرداران، فتوکپی داران و دیگر هم صنفی های عزیز و فعالان این حوزه دعوت می نمایم با ارائه درخواست ها ، مطالبات و پیشنهادات خود ما را در برنامه ریزی در جهت انجام این مأموریت در قالب شبکه ای قانونگرا، هدفمند، منسجم ، پویا و اثر بخش یاری نمایند.


گزارش تصویری
















 (پایان گزارش)


 لینک انعکاس رسانه ای👇

 

http://www.raheshalamche.com/p/11819




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی