اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

یکی از مهمترین اهداف پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما، حمایت از آسیب دیدگان و  رفع محرومیت و سلامت خانواده های هم صنفی می باشد.

🔰متن پیام👇


به گزارش روابط عمومی پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ساری، به نقل از مسئول پایگاه؛ معاونت سازندگی و محرومیت زدایی پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما، به عنوان بازوی اجرایی بسیج صنفمان در امور حمایتی ایفاگر نقش مهمی در خدمت‌ رسانی به اقشار نیازمند و محرومان جامعه صنفی است. این معاونت مسئولیت تشکیل گروه جهادی بسیج اتحادیه، ایجاد بانک اطلاعاتی از معسرین و همچنین خیرین نیکوکار درون و برون صنفی، جذب منابع حمایتی دستگاه های دست اندرکار محرومیت زدایی، تحقیقات و پذیرش و خدمات مددکاری، حمایت اجتماعی، مدیریت بحران خانواده های محروم هم صنفی را بر عهده دارد.

سعی ما بر این است که بسته ای جامع و به روز از تغییرات پیوسته داده های اطلاعاتی را ایجاد نماییم.

در این راستا از تمامی مدیران محترم شورای پایگاه و کلیه اعضاء که در جهت اهداف این معاونت ظرفیتی را دارند یا می شناسند، جهت همکاری و ارتباط با جناب آقای علی اکبر بیگلری (مسئول محترم سازندگی و محرومیت زدایی بسیج اتحادیه) دعوت به عمل می آید.

( جهت تسهیل ساماندهی و شناسایی واجدین شرایط در جامعه بانوان هم صنفی، مدیران محترم امور خواهران می توانند با سرکار خانم رنجبر در ارتباط باشند. )

یکی از مهمترین اهداف پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما، حمایت از آسیب دیدگان و  رفع محرومیت و سلامت خانواده های هم صنفی می باشد لذا مدیران محترم شورای پایگاه توجه داشته باشند، شناسایی واجدین شرایط و کسب اطلاعات مؤثق در ارتباط با معرفی معسرین و یا خیرین هم صنفی از حساسیت بالایی بر خوردار است، فلذا مراقب اطلاعات کذب، مخدوش و یا ناقص که موجب انحراف، شایعه سازی و توقعات نابجا گردد باشید.

با تشکر
خادم الشهید؛ محمد جهان پیما


پایان پیام%

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی