اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

پیام معاون اجتماعی در پاسخ به شبهات

سه شنبه, ۵ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۷ ب.ظ

پیرو مباحث مطرح شده در گروه اندیشکده صنف عکاسان ساری، مسئول معاونت اجتماعی اندیشکده بسیج اتحادیه در پیامی به شفاف سازی پرداخت.

👇شرح پیام👇

سلام دوستان و همسنگران بسیجی،
بجای  ورود به اختلاف نظر های برخی از دوستان، جایز می دانم اشاره ای کنم و توجه و
نگاه همه عزیزان  را به سر درب ورودی فضای مجازی این گروها جلب نمایم.
این گروه متعلق به جمعیت اندیشکده صنف عکاسان ساری است.
یعنی همه عکاسان مجوزدار و همگن در این گروه اجتماع کرده اند و بدون مجوزهایی که در ساری فعالیت می کنند عضو این گروه نیستند هرچند درب را بر روی مشتاقان دیگر هم نبسته ایم.
بنابراین در طول 2 سال فعالیت شاهد بوده ایم که با جمعیت اندکی آغاز و به مرور زمان و با برنامه بر جمعیت اعضاء افزایش یافت و با همت و هم اندیشی دیگر دوستان و همسنگران پای کار، جمعیت را افزایش خواهیم داد.
نگاه آرمانی در لباس بسیجی این عزیزان  انسجام بخشی بین یکدیگر با حفظ وحدت کلمه و وحدت رفتاری در جهت ارتقای حق و حقوق یکدیگر تحت عنوان مطالبه گری به شکل منطقی و معقول تلاش مضاعفی داشته ایم و خواهیم داشت باشیم.
برای ابراز نیاز در سطح مطالبه گری به طی کردن یک پروسه مهندسی تحت عنوان آموزش مطالبه گری منطقی نیاز است که مبنای آموزش و فراگیری تعلیم آن تفکیک بین معلم و متعلم نیست چراکه همه ما در ذهنیت فراگیری هستیم.
تولیدات محتوایی هنر عکاسی خویش را زیر چرخش مردمک چشمان یکدیگر ریز ریز می کنیم بی آنکه از رفتار یکدیگر ناراحت شویم، جالب اینکه خودمان برای همدیگر کف می زنیم چون در راستای ارتقای دانش هنر عکاسی یکدیگر می اندیشیم.
پس می بینیم که به کلمه اندیشیدن رسیدیم و تابلوی کار ما هم اندیشکده است و شرح وظایف ذاتی ما اندیشیدن است.
اندیشیدن در جهت آرامش و آسایش که مسلما در  ابراز اندیشه ها نیز نکات مثبت و منفی مطرح می شود و باید هم مطرح شود تا پخته شود و اگر قرار است بصورت مصوبه در پی آن باشیم آیا نیاز نیست از همه زوایا توسط خود جمعیت گروه با یک نگاه کارشناسی تر و مهندسی شده  زیر نظر تیغ جراحی کلمات اقدام به خروجی متن ارسالی نماییم تا در فردای پاسخ گیری شرمنده همدیگر نباشیم.
اندیشکده مکان اندیشه و تفکر است و آنهایی که در صدد تخریب و ویران سازی اند و متلاشی کردن را در ذهن می پرورانند، اصلا فکر و اندیشه نمی کنند که نتیجه عملکردشان هم به دیگران و هم به خودشان چه آسیبی می رساند، چراکه همه ما سوار بر یک کشتی هستیم.
فکر و اندیشه برای زیباتر شدن، آبادتر شدن، راحت تر شدن و ساده تر عنوان کنم،
عکسی که زیباست ....  کاری که برای هر فرد صنفی راحت و ساده است ... 
ولی ما با هم اندیشی یکدیگر و تبادل نظر یکدیگر می خواهیم تصاویر یکدیگر را زیباتر جلوه بدهیم تا رشد داده شود، کار های همدیگر را راحت تر و ساده تر می پذیریم پس رشد حاصل می شود.
مولا علی ( ع) می فرمایند: در زمان خشم تصمیم نگیرید. این حدیث پیام زیبایی دارد چون در زمان خشم قدرت و زمان و تمرکز اندیشیدن نیست.  
نیک بدانید  مسئولین این گروه در تلاش هستند بر اساس اهداف تعریف شده گروه و مهربانانه در جهت آرامش و آسایش همه اعضاء بی اندیشند و برنامه ریزی کنند و گام بردارند و چنانچه تصمیم دارند جهت رفع معضلی و مشکلی و خواسته ای به سمت اتحادیه صنف خویش مراجعه کنند بدانید همگی یکدل ویک زبان بانگاه سالم وارد می شوند چون لباس هنرمندان بسیجی واقعی را به تن کرده اند/.



🛡️
اندیشکده صنف عکاسان ساری
🔰
ارادتمندتان سید حسین سیدی رکنی
» معاونت اجتماعی
پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی