اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده راهبردی صنف عکاسان

شنبه, ۱۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۶:۴۰ ب.ظ

راه اندازی و تشکیل اندیشکده راهبردی صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری
(به ادامه مطلب مراجعه فرمائید)

به گزارش روابط عمومی پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ساری، اندیشکده مطالعات راهبردی این صنف به زودی راه اندازی و افتتاح خواهد شد.


ابراهیم زنگنه فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان شهرستان ساری در گزارشی از شکل گیری ارکان ساختار سازمان پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما خبر داد و عنوان داشت ، برای رسیدن به نقطه کمال باید انقلابی گری را سرلوحه اندیشه و کار خود قرار دهیم.

زنگنه در ادامه گفت: بهترین مرجع ما برای شاخص انقلابی گری ، فرمایشات مقام معظم رهبری است که در باب چگونگی انقلابی گری ویژگی هایی را برشمردند که عبارتند از : 1- هوشمندی و اخلاص که با رویش و جوشش حرکت های جهادی توأم باشد 2- بیدار باشی و عدم غفلت ، یعنی اینکه باید همواره بیدار باشیم تا دشمن لحظه ای امیدوار نشود و لازمه آن تفکر و تدوام حرکت انقلابی است 3- عدم افراط و تفریط و پرهیز از رفتار ظاهری و ریاکارانه 4- عدم خجالت و جرات در حرف زدن، به این معنی که باید رفتار منطقی و عقلانی در همه امور داشته باشیم و 5- جرات در اقدام و عمل جهادی

این مسئول تأکید داشت : اکنون باید با بررسی نقاط قوت و ضعف و استفاده از تجربه ها و فراز و نشیب های گذشته برای حل مشکلات و پیشرفت رو به جلوی جامعه صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرمان قدم برداریم.
ابراهیم زنگنه افزود : ما توانایی طراحی الگوی کارآمد و اثر بخش با قابلیت ارائه به دیگر هم صنفی هایمان در اتحادیه های شهر ها و استان های دیگر را برای اعمال مدیریت بهتر داریم.
فرمانده بسیج صنف عکاسان به عملگرا بودن مسئولان تاکید کرد و گفت : چیزی که باعث پیشرفت ما خواهد بود عملکرد خوب و شایسته در حق اعضاء می باشد.
وی تاکید کرد: اینکه در جایی کم کاری از مسئولی دیده شود نباید نسبت به آن بی تفاوت بود و یا نا امید شد و یا آنرا به پای اندیشه های اسلامی و انقلابی نوشته شود.
زنگنه، به نقش اعضای صنفی و فعالان همکار و دست اندرکار عکاس و فیلمبردار در برون رفت از مشکلات درون و برون صنفی و همچنین بسیاری از مشکلات اقتصادی اشاره کرد و گفت : هر جا جلوی دست اندازی ها ، رانت ها و مداخلات صنفی گرفته شود و با توانمند سازی حقوقی، فنی و عمق بخشی معنوی و حقوق شهروندی و همکاری بر اساس اصول اخوت اسلامی ، چرخه های نظارتی را به خود اهالی عضو بسپاریم نتیجه مثبت خواهیم گرفت.
ابراهیم زنگنه به نقش پایگاه بسیج و هیئت رئیسه اتحادیه در حل مسائل و مشکلات اعضاء اشاره و تصریح کرد : این دو در کنار هم بهتر می توانند محل گفتگو و ارائه راهکارهای بنیادین برای چشم اندازها و افق های روشن پیش رو باشند.
وی با تأکید بر روحیه انقلابی گری، به رشادت های مردمی در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت : بر اساس تجربه های تاریخی در دوران دفاع مقدس کارهای بزرگی می تواند رقم بخورد ، چنانچه دیدیم در عمل با دستان خالی پیروز شدیم و علت پیروزی ما چیزی جز باور به ارزش های انقلابی و اسلامی نبود.
فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان افزود : اکنون از مراکز پزشکی و خواروبار فروشی گرفته تا کافی نت ها و خدمات کامپیوتری و از مصنوعات هنری و چاپ دیجیتال گرفته تا تالار داران و تشریفات مجالس و از کانون های تبلیغاتی گرفته تا ادارات پست و ثبت احوال و پلیس+10 هر کدام به نوعی با مداخله گری بر سفره معیشت اعضای هم صنفی دست اندازی نموده اند و این نتیجه عدم تفکر مبارزه قانونمندانه برای احقاق حق و فرهنگ همکاری و هم افزایی جهت پیش بینی ، پیش گیری و حل مشکلات است.
در ادامه ابراهیم زنگنه، هدف از راه اندازی اندیشکده راهبردی صنف عکاسان در شهرستان ساری را هدایت اندیشه های نوین در حوزه های مختلف صنفی ، همگرایی و هم اندیشی اساتید و نخبگان و اعضای دغدغه مند و صاحب نظر در موضوعات اولویت دارد راهبردی، بازشناسی شرایط و فرصت ها، موانع و تهدیدها برای توسعه همه جانبه صنفی، افزایش ارتقاء منزلت اجتماعی و اقتصادی و کارآمدسازی ایده ها و اندیشه های خلاقانه عنوان کرد. و از نخبگان، اساتید، پیشکسوتان، جوانان خوش فکر و با روحیه بسیجی، جهادی و انقلابی، دعوت نمود تا از طریق مراجعه به صفحه تماس پایگاه اطلاع رسانی akasan.blog.ir و برقراری ارتباط با شماره تلفن های امور آقایان و امور بانوان پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان، جهت عضویت در "اندیشکده صنف عکاسان" اقدام نمایند.

منبع: پایگاه خبری شلمچه نیوز


 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی