اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

تبریک روز خبرنگار 1399

جمعه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۹، ۰۳:۰۶ ب.ظ

با استعانت از خدای خیزران و نور، روز خبرنگار را به دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، هنرمندان فعال در این حوزه، جامعه مطبوعاتی و یاران قلم‌دار استان و کشور به ویژه عکاسان خبری فعال در حوزه رسانه، تبریک عرض نموده و استمرار آن، استوار بر معیارهای رسالت رسانه ای انقلابی ایرانی اسلامی را از پروردگار متعال مسألت داریم.
(به ادامه مطلب مراجعه بفرمائید)

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و ما یسطرون

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری،

 پایگاه شهید محمد جهان پیما، در بیانیه ای با گرامیداشت۱۷ مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمودصارمی و روز خبرنگار، اصحاب رسانه را طلایه داران آگاهی بخشی و نمادی از قدرت بازدارندگی و اقتدار همه جانبه ایران اسلامی دانست.

 

نقش آفرینی ها و حماسه سازی های اصحاب رسانه در تاریخ انقلاب ملت ایران طی چهار دهه گذشته از جایگاه الهام بخش و آموزنده ای برخوردار می باشد.

 

رویکرد مقتدرانه، متعهدانه و هنرمندانه جامعه رسانه ای ایران اسلامی نسبت به پدیده‌ها و رخدادهای مختلف جهانی با تکیه بر وصایای حکیمانه حضرت امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) و راهبردها و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) غیرقابل انکار است و عامل عصبانیت غوغاسالاران سرمایه داری جبهه غربی عبری عربی و امپراتوری رسانه‌های سلطه جهانی شده است و این خود سند سربلندی و رسالت شناسی اصحاب رسانه در کشور عزیزمان به شمار می‌آید.

 ابراهیم زنگنه

هر چند در تاریخ شمسی مردم این سرزمین، هفده هم مرداد ماه ، یاد آور حادثه ی دردناک شهادت شهید محمود صارمی است از این فرصت استفاده کرده و به پاس تلاش های شبانه روزی خبرنگاران و تمامی دست اندرکاران عرصه رسانه که در عرصه خبر جان خود را در اتفاقات مختلف از حوادث طبیعی تا جنگ ها و ترورها در طبق اخلاص در مسیر اطلاع رسانی قرار داده اند؛ این روز پاس می داریم و با استعانت از خدای خیزران و نور، روز خبرنگار را به دست اندرکاران عرصه خبر و اطلاع رسانی، هنرمندان فعال در این حوزه، جامعه مطبوعاتی و یاران قلم‌دار استان و کشور به ویژه عکاسان خبری فعال در حوزه رسانه، تبریک عرض نموده و استمرار آن، استوار بر معیارهای رسالت رسانه ای انقلابی اسلامی و ایرانی را از پروردگار متعال مسألت داریم.

دریغ که در دورانی به سر می بریم که ارتباطات و اجتماعات تحت الشعاع بحران زیستی کرونا قرار گرفته و فرصت تقدیر ، آنچنان که شایسته شما همکاران عزیز و بزرگوار هم صنفی فعال در حوزه آگاهی بخشی است، فراهم نیست.

 

علی الحال بر کسی پوشیده نیست که قلمی ماندگار است که مردمی باشد، و فرهیختگان و نخبگان و فعالین رسانه ای رسالت محور و ولایت مدار ، برای همیشه برای بسیج و مردم، ماندنی هستند، حتی اگر از آنها به جا و شایسته قدرشناسی نشود، چه، آنان که باید بدانند، خوب می‌دانند: بیش از آن که تو (خبرنگار) به حضور در فضای رسانه‌ های شهری، استانی و کشوری محتاج باشی، این رسانه و مسئولین و جامعه هستند که به امثال تویی که پاک می‌نویسد و پاک می بیند و پاک اثر می گذارد، نیاز دارد...

 

 

و چه زیباتر، تقارن روز خبر نگار و ایام ولایت در تقویم شمسی امسال و به همین علت جا دارد یادی کنیم از خبرنگاران و بزرگترین خبر سعادت بخش جهان بشریت در مسیر کسب سعادت یعنی روز غدیر و عیدالاکبر که نبی اسلام پس از اجرایی نمودن ابلاغ الهی در ( بلغ ما انزل الیک من ربک ) همگان را بعنوان خبرنگاران این حادثه بزرگ به شهادت طلبید و از همگان در طول تاریخ بشریت تعهد گرفت تا خبررسان این رویداد بزرگ باشند و به همین علت حدیث غدیر بعنوان تنهاترین و قطعی ترین خبر متواتر جهان در تمام اعصار شناخته می شود .

 

همکار و هم‌تبار شریف؛ سربلندی‌ات را از درگاه خداوند منان آرزومندم.

ابراهیم زنگنه، بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری


انعکاس خبر در خبرگزاری شلمچه نیوز:


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی