اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

معاونت آموزش بسیج اتحادیه عکاسان شهرستان ساری در زمینه تدریس کلاس ها و دوره های آموزشی تخصصی ویژه کارگاه های کوتاه مدت و بلند مدت فیلمسازی و عکاسی از فعالان عضو اتحادیه عکاسان  و فیلمبرداران شهرستان ساری دعوت به همکاری نمود. (به ادامه مطلب مراجعه بفرمائید) 


به گزارش روابط عمومی پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما، با توجه به رسالت و سیاست معاونت تربیت و آموزش این تشکل که استفاده از ظرفیت های تخصصی صنفی اعم از فعالیت های آموزشی و پژوهشی و فرهنگی، هنری و اجتماعی است، به منظور ایجاد و گسترش اثر بخشی اجتماعی و ارائه توانمندی های صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری ، جهت همفکری و همکاری های آموزشی- پژوهشی و اجرایی فیمابین بسیج اتحادیه عکاسان شهرستان ساری با چند ارگان و نهاد و مؤسسه در حال رایزنی هستیم.

 

   مسئول پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان ساری افزود: متقاضیان جذب هیأت‌ علمی در رشته‌های :
 

·       سینما

·       عکاسی

·       فیلمبرداری

·       فیلمنامه نویسی

·       صدابرداری

·       نورپردازی

·       طراحی صحنه

·       استاندارد سازی صدا و تصویر

·       تدوین فیلم

·       کارگردانی

·       نرم افزار طراحی عکس و تصاویر

·       مؤشن گرافی

·       سه بعدی سازی

·       اصول تصویربرداری با موبایل

 

می‌‌توانند با مراجعه به دفتر پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان و یا ارسال مشخصات و رزومه به آدرس ایمیل:
eakasans@gmail.com  علاقمندی خود را اعلام نمایند. (توضیح: کلیه رشته دروس و کارگاه ها ، در سطوح و سبک های گوناگون تقسیم بندی شده می باشند)


ابراهیم زنگنه ضمن استقبال از جذب متخصصین از قالب انجمن های تخصصی بسیج اتحادیه، اظهار امیدواری کرد، که فارغ‌التحصیلان برجسته دانشگاه ها و آموزشگاه های معتبر داخلی و خارجی و نخبگان و سرآمدان صنفی بتوانند با احراز شرایط در کسوت هیأت‌ علمی در بدنه بسیج اتحادیه جذب و در فرصت های مقتضی نقش آفرین باشند.

 

مسئول پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما خاطرنشان کرد: فرصت ثبت‌نام محدود می باشد که از تاریخ 10/06/1399 لغایت 19/06/1399 می‌باشد و بعد از آن ، مراحل بررسی پرونده‌‌های متقاضیان در هیأت اجرایی جذب و گروه‌های آموزشی آغاز می ‌گردد.


فراخوان جذب مدرس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی