اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

صندوق ذخیره بسیج

چهارشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۰:۰۰ ب.ظ

قابل توجه اعضای محترم
اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران ،
تایپ و فتوکپی داران
شهرستان ساری
  ابراهیم زنگنه
شرایط و مزایای صندوق ذخیره بسیجیان (به ادامه مطلب مراجعه بفرمائید)

  به گزارش روابط عمومی بسیج اتحادیه عکاسان ساری و به نقل از فرمانده پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما؛ به منظور حمایت از بسیجیان عضو،‌ واحد رفاهی و خدماتی بسیج اتحادیه در نظر دارد خدمات گوناگونی را از طریق بهره برداری از صندوق ذخیره بسیجیان با رویکرد حمایتی و ماهیت اقتصادی به اعضای محترم ارائه نماید.

ابراهیم زنگنه ، ضمن اشاره به مزیت های این صندوق بیان کرد: خدمات بیمه ای ، تسهیلات و خدمات فروشگاه مجازی همچنین طرح های توانمند سازی اقتصادی و اجتماعی و سایر برنامه های مصوب در طول سال از جمله خدمات این صندوق به بسیجیان عضو می باشد که در خدمات بیمه ای شامل خدمات مکمل درمان ، حوادث ، عمر و ... می شود و بخش تسهیلات شامل: کمک هزینه درمان ، معیشت ، تهیه جهیزیه و ... همچنین تسهیلات اشتغالزایی می باشد که در کنار این خدمات در بخش فروشگاه مجازی با امکان خریدهای نقدی و اقساط ، سفرهای زیارتی و سیاحتی گوشه ای از مزایای عضویت در این صندوق می باشند.

 

 این مقام مسئول گفت : خدمات بیمه ای برای همه اعضا بدون در نظر گرفتن سهمیه مهیا بوده و حتی هر بسیجی خواهر و برادر نیز میتواند همسر و فرزندان خود را  تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان قرار دهد. وی افزود: حق عضویت سال 99 صندوق ذخیره بسیجیان مبلغ 2.588.328 ریال می باشد که 30 درصد آن به عنوان یارانه سازمان بسیج لحاظ شده و سهم واریز عضو مبلغ 1.811.830 ریال می باشد که امکان پرداخت حق عضویت به صورت اقساط 4 ماهه نیز برای اعضای اتحادیه با حداقل یک سال سابقه فعالیت بسیجی فراهم گردیده است.

 

ایشان در پایان به نکته مهمی اشاره کردند و افزودند: اما نکته مهم و قابل ذکر در بحث حق عضویت پرداخت شده توسط بسیجیان، توجه به این موضوع می باشد که ، حق عضویت ها متعلق به خود شخص پرداخت کننده بوده و تمامی مبالغ واریزی در طول دوره در صندوق پس انداز شده و با حداقل سود ده درصد در پایان دوره های صندوق که معمولا بازه ۵ تا ۱۵ ساله دارد به شخص عودت می گردد.
بیمه تکمیلی بسیجیان
پایان پیام%

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی