اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

مستند نگار بصری عباس حنانی

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۱۰ ب.ظ
آشنایی با فعالان فرهنگی هنری عرصه عکس و فیلم شهرستان ساری
» معرفی:
( عباس حنانی ، مستند نگار بصری )


👇 👇 👇 👇 👇


عباس حنانی

کمترکسی است که او را نشاسد
.
دوربین بدست،
پرشور،
بی ادعا،
خالص و مخلص و بدون چشمداشت
همه جا حاضر است و ثبت وقایع اتفاقیه شهر را بعنوان یادمانی ازخود، انجام می دهد.
فقط یک شهروند عاشق، این همه از خود مایه می گذارد تا برای آیندگان پیامی را به یادگار بگذارد که در شهرتان وقتی شما نبودید چه خبر بوده ...

حالِ تاریخ اجتماعی شهرمان ،
گنجینه ای از فیلم ها، مصاحبه های کمیاب، از شخصیتها و مفاخر فرهنگ و هنر شهر در اختیار دارد که بدون اغراق هیچ نهاد یا ارگانی چنین گنجی در اختیار ندارند و متاسفیم برای آنهایی که در شهرمان مسئولیتی در این زمینه دارند و  تا کنون، این گنجینه صمعی و  بصری نایاب را برای ثبت در حافظه تاریخ شهر، از او مطالبه و تهیه نکرده اند.
🌹
عباس حنانی رامیگویم.
🌹

او خودش را اینگونه معرفی میکند:
عباس حنانی هستم
متولد محله میر مشهد ساری

در اول دبیرستان زیرنظر استاد کاووس افسری با موسیقی آشنا شدم

در خانه جوانان زیر نظر استاد ایرج بوریایی و استاد هادی مرزبان با تئاتر آشنا شدم

در دانشسرای  کشاورزی کاری از  نوشته و کارگردانی خودم اجرا کردم

در سال ۵۳ عضو سینمای جوان شدم و چند فیلم کوتاه کار کردم

مستنداتی از دوران انقلاب گرفتم

اول انقلاب نمایشگاه عکس خیابانی در ساری برگزارکردم
و با وجود آشنایی با  گونه های سینمای  مستند، تصمیم گرفتم در هیچ جشنواره و یا مسابقه و نمایشگاه شرکت نکنم و فقط تصویر آرشیوی از مردم و شهرم ساری بعنوان تاریخ شفاهی گردآوری کنم

فعلا
» کارشناس فیلمسازی، گرایش تدوین
» عضو هیئت مؤسس خانه هنرمندان ساری
» عضو هیئت مدیره خانه هنرمندان استان
» عضو هیئت مدیره انجمن سینمای خانه هنرمندان ساری

» عضو هیئت علمی اندیشه ورزان بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری

هستم.

----------------------------------

پی نوشت:

🤲 برای این یار خدوم بسیجی و پیشکسوت ارزشمند هنر صنعت عکس و فیلم شهرمان توفیقات روز افزون الهی، سلامتی و بهروزی مسئلت می نماییم.

----------------------------------

🇮🇷 بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری

🛡 پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی