اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

آیت الله عبدالله نظری خادم الشریعه

پیام تسلیت فعالان عضو بسیج اتحادیه عکاسان ساری
در پی درگذشت آیت الله حاج شیخ عبدالله نظری خادم الشریعه


 در پی درگذشت غم انگیز آیت الله علامه نظری خادم الشریعه، روابط عمومی پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری در پیامی ارتحال آن فقیه و عالم ربانی را تسلیت گفت.

 
 👇 👇 👇 👇 👇


متن پیام مسئول پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما، به این شرح است:


بسم الله الرّحمن الرّحیم

با تأسف و تأثر فراوان از درگذشت عالم ربانی، فقیه و حکیم مجاهد، آیت الله علامه نظری خادم الشریعه را با خبر و مغموم و محزون شدیم. این، خسارتی برای حوزه‌ی علمیه و حوزه‌ی معارف اسلامی است. ایشان متفکری برجسته، شخصیت جامعی در زهد و پارسایی، علم و عمل و در راه خدمت به ولایت و شریعت از ثابت قدمان وارسته بود.


فقدان شخصیت منزه آن علامه ای خستگی ناپذیر دیار علویان و فقیه نستوه ولایی، قلب بسیجیان و اعضای جامعه صنفی عضو اتحادیه عکاسان را جریحه دار کرد.


خدمات شایسته ی ایشان در پایه گذاری دهه ولایت و مقابله ی همه جانبه اش با طاغوت و همراهی اش با امام راحل عظیم الشان در پیروزی و پرورش انقلاب و دفاع از ولایت از برگ های زرین حیات طیبه ی علامه جلیل القدر بشمار می رود.

پارسائی و پرهیزگاری خصلت همیشگی ایشان از دوران جوانی تا آخر عمر بود و توفیق سلوک در طریق معرفت توحیدی، پاداش بزرگ الهی به این مجاهدت است
.

جامعه صنفی و بسیج اتحادیه عکاسان، بعنوان بخشی از مریدان و تأثیرپذیرفتگان معنوی آن خادم شریعت علوی، این ضایعه غمبار را به ساحت مقدس امام زمان ارواحنا له الفداه، مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزه های علمیه، مریدان مکتب علوی و  مردم قدرشناس مازندران، خصوصاً به بیت شریف خادم الشریعه، تسلیت عرض نموده و غفران و رحمت الهی را برای آن پیر غلام حسینی و فاطمی از خدای سبحان خواستاریم و امیدواریم در آستانه ی ولادت مادر مظلومه اش، در دامان حضرت سیدة نساء العالمین آرام گیرند.


ابراهیم زنگنه


✔پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما؛

» بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی