اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

تبریک روز زن

سه شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۰۸:۰۱ ب.ظ

تبریک روز زن

پیام تبریک معاونت امور خواهران بسیج اتحادیه عکاسان ساری به مناسبت روز زن

 
 👇 👇 👇 👇 👇

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«اِنَّا أَعْطَیْنَاکَ الْکَوْثَرَ ،  فَصَلِّ لِرَبِّکَ وَانْحَرْ ،  إِنَّ شَانِئَکَ هُوَ الأبْتَرُ»


 به نام آن لطیفی که شعله ی عشق را در فانوس سینه ی پر مهر مادری روشن نمود و بارور ساخت.
سپاس و ثنای بی حد برآستان صفات بی همتای احدیت که در کمال رأفت و در نهایت عطوفت رخصت فرمود تا در طلیعه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، خدمت بانوان مکرمه، عضو بدنه صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران مرکز مازندران، روز مادر و روز زن را تبریک عرض نماییم.


سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر ( عج ) ، سلام بر روان پاک امام راحل- امام شهدا، درود بیکران بر مقام معظم رهبری و سلام و سپاس محضر شریف خواهران عضو بسیج پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما؛


سلام بر سرور بانوان جهان، عطای خداوند سبحان، کوثر قرآن، همتای امیرمومنان و الگوی بی بدیل جهانیان حضرت صدیقه ی کبری فاطمه ی زهرا ( س )،

سلام بر همه ی مادران و زنان فهیم و بصیر و

سلام بر تو ای مادر مهربان و با ایمان

که عمرت وفاست، مهرت دنیاست،

قلبت صفاست و در نگاهت محبت هاست؛

تو را می ستاییم و دستان پر مهرت را می فشاریم.


میلاد مسعود زهرای مرضیه ( س ) و روز خجسته ی زن را به همه ی بانوان هم صنفی، دختران، زنان ، مادران و نیز تمامی همکاران عاشق و محبّ آن بانوی همام، تبریک و تهنیت عرض می نماییم.


این روز سترگ به همگان یادآور می شود که جامعه ما مسلح به بانوان بصیری است که با تأسی به سیره ی آسمانی، ام ابیها، علاوه بر جمال زهد، جلال دانش و علو عفاف در دفاع از ارزش های اسلامی، مشارکت های بی نظیر در عرصه های گوناگون اجتماعی و نیز در عفت و اخلاق و بینش اسلامی پیشگام و پیشتاز هستند.



الفبای حقوق خانواده در اسلام، بر پایه ی محبت پی ریزی شده و نقش آفرین هستی، زن را در کانون پاکدامنی، عصمت، عفت، آبرو، احترام، شرف، عزت، صاحب راز و در یک کلمه، ناموس خانواده و نقش آفرین تاریخ ساز آفریده است.


زن، کانون هستی و پایگاه مهرورزی و عشق خانواده، مرکز آموزش صفا، صمیمیت، ایثار و عطوفت به همگان است.

زن ایرانی در مقابسه با وضعیت زن در جهان امروز، بهترین موقعیت را در حرمت گذاری به حدود و حقوقش دارد و واقعیت های عینی افتخار برانگیزی به برکت انقلاب و الگو و اسوه گیری از وجود گرانقدر حضرت زهرا ( س ) به دست آمده است.
   

اگر زنگارهای زشت و آلوده به تحجر و تعصب زدوده شوند، غبارهای تاریخی اگر کنار روند، چهره‌ای آشنا و عمیق، باورپذیر و نزدیک از حضرت فاطمه زهرا (س) ، امروز بیش از هر زمان دیگری ظرفیت‌ ساز و انگیزه‌ بخش خواهد بود. تکریم آن عقیلة صفیه، تجلیل مکرر از کرامت انسانی است که با تاکید بر انسان بودنش، زن بودنش، دختر بودنش، همسر بودنش و مادر بودنش می‌بایست محترم و معتمد و مرجع باشد.

بزرگداشتِ زهرای مطهره(س) ترویج اخلاق و تضمین انصاف و تصریح بر عدالت است.

اصراری است بر کوشش‌های سنجیده‌ای که سهیم شدن زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی را طلب می‌کند و عزمی راسخ برای برآوردن درخواست‌ها و همّی عاجل برای فراهم دیدن فرصت‌ها و امکانات عادلانه را طلب می‌کند.

دهه فجر امسال در تقارنی میمون و مبارک با هفتة بزرگداشت مقام زن و میلاد حضرت زهرا (س) را به فال نیک می‌گیریم و به زندگی‌بخشی بهار انقلاب و معنا بخشی میلاد طهورای پیامبر(ص) امید می‌بندیم و از خدای بزرگ می‌خواهیم تا نیک‌اندیشی و نرم‌گویی را در پندار و گفتارمان جاری سازد و نوزایی در اندیشه و گشودگی در اعمال‌مان را محقق گرداند. باشد که در این طلیعه ی نیک، حال که مقام و منزلت زنان جامعه بیش از گذشته درک و جایگاه زنان بیش از همیشه محقق شده است؛ گره از کارهایشان گشوده شود و سرمایه‌های آشکار و نهفته در وجود تمامی زنان ایرانی در عرصه‌های مختلف بیش از پیش بروز و ظهور بیابد و البته که خود زنان و مادران جامعه، ارزش جایگاه رفیع خود را دریابند و به همان میزان نقش آفرین باشند.. ان‌شاءالله...


"اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران مرکز مازندران"

» بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

معاونت امور خواهران پایگاه مقاومت شهید محمد جهان پیما


روز  میلاد  تو  ای فاطمه ی زهرا شد

روشن از شمع وجودت همه ی دنیا شد

گل گلزار محمد تویی ای فاطمه جان

عاشق  روی  تو  آن  خالق بی همتا شد

از گل روی تو ای مظهر تقوا ، زهرا

عطر افشان ز وجودت همه ی گل ها شد

گشته پیغمبر خاتم ز میلاد تو شاد

شاد از شادی رویش همه ی دل ها شد

عرشیان بهر تو ای فاطمه جان دست افشان

جشن  میلاد  تو  در  عرش  خدا بر پا شد

تبریک روز زن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی