اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

نشست پرسش و پاسخ اعضای صنف عکاسان و ریاست اتحادیه با موضوع رفع ابهامات و شایعات

 


👇متن گزارش👇

به گزارش روابط عمومی پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما؛ در پی درخواست ارائه شده توسط تعدادی از مدیران شورای پایگاه بسیج صنفی با توجه به شایعات دست به دست شده در فضای مجازی در ارتباط با عملکرد و وضعیت مدیریت اتحادیه؛ از مسئول پایگاه در جهت امکان سنجی شفاف سازی وضعیت و عملکرد هیئت مدیره اتحادیه عکاسان و... شهرستان ساری درخواستی را مطرح نمودند که با پیگیری صورت گرفته از ناحیه سید ولی شجاعی (مسئول بازرسی پایگاه)، و با موافقت ذبیح الله زارع (ریاست اتحادیه)، جلسه پرسش و پاسخ، به اتفاق جمعی از بسیجیان عضو اتحادیه و به دعوت از سوی پایگاه بسیج، در دفتر اتحادیه عکاسان ساری برگزار گردید.

در این نشست همدلانه، آقای زارع به تک تک سؤالات و ابهامات اعضای جلسه پاسخ دادند و در پایان حاضرین از پاسخ های دریافت شده اعلام رضایت نمودند و اذعان داشتند که نقطه تاریکی برای مسئولین دوره بعدی اتحادیه (با توجه به اینکه در شُرُف کاندیداتوری انتخابات اتحادیه هستیم) وجود ندارد.


از نکات مهم مطرح شده در این نشست، چاره اندیشی برای ورود اعضای دارای شایستگی مسئولیت پذیری برای قرار گرفتن در رأس اتحادیه بود و همینطور پیشنهادهایی برای رفع موانع ابهام زا برای انتخاب اصلح عنوان گردید.

در بخشی از این نشست ذبیح الله زارع عنوان داشت: تا زمانیکه در کسوت ریاست اتحادیه در خدمت اعضاء می باشم، از چنین جلساتی استقبال کرده و از بانیان برگزاری این نشست تشکر نمود.


















در پایان این نشست، میثاق نامه گروه جهادی و بیانیه پاسداری از ارزشهای بسیج به امضاء جمعی از حاضرین محترم رسید.


عکس موبایلی: سید ولی شجاعی _ شهرام جلالی _ محمد رضا ایجاد پناه
پایان پیام%

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی