اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

برگزاری همایش مشترک ادارات صمت، اتاق های اصناف و حوزه های بسیج اصناف مازندران

در این گزارش خواهیم دید:

سخنان سردار سیاوش مسلمی، فرماندهی سپاه کربلا مازندران _ سخنرانی دکتر حسینقلی قوانلو، مدیر کل ادارات صمت استان مازندران _ سخنرانی حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر _ سخنان سرهنگ پاسدار محمد ابراهیمی، مسئول سازمان بسیج اصناف مازندران _ مجموعه تصاویر همایش

  👇گزارش در👇

به گزارش مرکز رسانه ای دیده بان انقلاب؛ همایش مشترک ادارات صمت، اتاق های اصناف و حوزه های بسیج اصناف مازندران به میزبانی بسیج اصناف سپاه کربلا در حالی برگزار شد که محمد ابراهیمی، مسئول بسیج اصناف استان، اهداف همایش را در هم افزایی ادارات صمت، تعزیرات، اتاق های اصناف و بسیج اصناف در کمک به مردم جهت رفع مشکلات بازار برشمرد.

وی در سخنانی با اهمیت خواندن توجه به بست قانون نظام صنفی در بدنه اصناف و تعمیق آموزش فقه بازار، گفت: هماهنگی و همنوایی میان بسیج اصناف ، بازاریان و ادارات صمت و تعزیرات در تقویت ثبات بازار و نظارت بر فضای امنیت در بازار برای آرامش جامعه مورد توجه قرار دارد.

 این مسئول استانی، توجه به اهمیت هیئت های اندیشه ورز بسیج اصناف و آثار و نتایج برنامه های مصوب هیئت های اندیشه ورز بر بهبود بازار را یادآور شد و گفت: تعامل در نظارت و کنترل بازار و کمک در شناسایی و بکارگیری نیروهای بسیجی متعهد و توانمند در قالب گروه های نظارت و بازرسی بر بازار از اهداف ما به شمار می رود.
  
ملت با حضور حد اکثری در پای صندوق آراء ، افکار پلید دشمن را خنثی می کنند

حجت الاسلام قلی پور امام جمعه بابلسر درهمایش مشترک ادارات صمت ، اتاق اصناف وحوزه های بسیج اصناف استان مازندران در سالن همایش کوثر بابلسر با بیان اینکه دنیا صحنه انتخابات 1400 ایران را رصد می کند، گفت: درصحنه انتخابات بدانیم دشمن در چه نقطه ای قرار گرفته است و بدنبال چیست ؟ لذا در چنین شرایطی بر فرد فرد ایران اسلامی تکلیف است با ژرف اندیشی بیشتر و حضور پر شور خویش درپای صندوق آراء ، افکار پلید دشمن را خنثی کنند.

قلی پور با اشاره به پنج عامل تاثیرگزارکشورها در جهت دستیابی شرایط داشتن ابر قدرت منطقه گفت: کسب انرژی هسته ای ، پیشرفت هوا و فضا ، صنایع دفاعی ، پیشرفت ریز فناوری در زمینه سلولهای بنیادی و مهندسی اجتماعی جزء عوامل تاثیرگزارو تثبیت اقتدار کشور است ، که به همت مهندسین جوان متخصص و متعهد ایران اسلامی در کشور شکل گرفته ، اما دنیا با ایجاد موانع و محدودیت های مختلف تلاش دارد ، آنها را حذف و یا کمرنگ نشان دهد.

ایشان ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات ادامه داد: حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات 1400 تنها مصرف داخلی ندارد ، بلکه مصرف برون مرزی داشته و دلبستگی مردم را نسبت به نظام و حکومت اسلامی بصورت شفاف نشان می دهد .

امام جمعه بابلسر همچنین با اشاره به اینکه عزم جدی در مبارزه با قاچاق کالاهای تولیدی مورد نیاز مردم وجود ندارد، خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات عمده در بازار  عدم نظارت دقیق درعرضه اقلام مورد نیاز مردم جهت رفع معیشتی آسان است که امید است با ایجاد فضای آرامش در شرایط کرونایی و انتخابات ، فضای انتخابات را به سمت خواسته های شیاطین دنیا سوق ندهیم.

  نیمه پر لیوان را باید دید ...!

دکتر حسینقلی قوانلو، مدیرکل ادارات صنعت و معدن و تجارت استان مازندران در بخشی از سخنان خود با اشاره به بحث تعطیلی ها در ایام کرونا و فشار اقتصادی که به بازاریان و مردم وارد گردید، گفت: هر چند می دانستیم بی تدبیری هایی در سطح کلان تصمیم گیری ها بوده است ولی چاره ای جز اجرای دستورالعمل ها و تمکین به مصوبات ستاد مقابله با کرونا نداشته ایم.

دکتر قوانلو در ادامه در ارتباط با اهمیت حضور مردم در انتخابات بیان داشت: برای اینکه بتوانیم در میز مذاکرات بین المللی بتوانیم حقوق ملت ایران را اعاده نماییم نیاز نیاز به مشارکت بالای مردمی در پای صندوق های رأی داریم تا بتوانیم دست بالا را در مذاکران حفظ نماییم.

خواهش انتخاباتی مدیر کل صمت از بازاریان و مسئولین ادارات صمت استان؛ قوانلو اضافه کرد: در آستانه انتخابات نباید کوچکترین اختلالی در بازار ایجاد شود و رضایت مردم در گرو جلوگیری از گرانی و پیشگیری از کمبود کالا است. وی با اشاره به اهمیت نظارت بر بازار گفت: هر چند مشکلات کلان اقتصادی اصل دلایل بحران های بازار و صنوف است ولی نظارت های جزیی می تواند کمک شایان توجهی به کنترل بازار نماید و نباید از نظارت های جزیی غافل شویم.

مدیر کل صمت مازندران افزود: دشمنانمان چه آرزو کردند و چه شد؟! امروز آنها کجا هستند و ما کجا هستیم!؟

همینقدر که در این شرایط بحرانی، در تأمین کالا موفق بوده ایم و همینقدر که با وجود کرونا شرایطمان را کنترل کرده ایم ، کار بزرگی بوده است... مقایسه کنید آمارهای ایران را در مقابل کشوری مثل آمریکا، با وجود ادعاهایی که آمریکا در بخش اقتصاد و بهداشت و ... دارد و با وجود این همه مشکلاتی که ما داریم، ببینید ما کجا هستیم و آنها کجایند؟! در یک مقایسه ساده آماری میان مازندران با کل کشور هم می توان عملکرد را ارزیابی نمود، بیایید نگاهی بی اندازیم به تورم کل کشور که 36% بوده است ولی تورم استان مازندران 33% که نشان می دهد در سال 99 تورم مازندران 3% از تورم کل کشور پایین تر بوده است. مازندران دومین رتبه استانی در سطح درآمد خانواده ها در میان استان های کشور است و این نشان از مدیریت و کنترل شرایط استان در وضعیت بحران بوده است.

قوانلو در ارتباط با نقش بسیج در مقابله با بحران ها گفت: بنده خودم را بسیجی می دانم، ظرفیت بسیج اگر نبود، سپاه و ارتش و دولت و ... هیچ کاری از دستشان بر نمی آمد و چه در دوران دفاع مقدس و چه امروز جنگ را هم باخته بودیم، بحران اقتصادی و کرونا هم همینطور است و اگر بسیج نبود اوضاع کشور بر هم می ریخت و در مقابله با کرونا هم مدیون بسیج هستیم.

لذا صمیمانه تشکر می کنم از بسیج، بدون شک آمار خوب مقایسته ای تورم استان که 3% کمتر از میانگین کشوری هستیم را هم مدیون همکاری بسیج با ادارت مختلف بالاخص ادارت صمت در سطح استان هستیم. وی تأکید کرد که استان مازندران در مقابله با انواع بحران ها به دلیل حضور و همراهی بسیج بوده که موفق بوده است.

وی در پایان سخنان خود در همایش سه گانه بسیج اصناف ، ادارات صمت و مجامع و اتاق های اصناف استان مازندران رو به مسئولین حوزه های بسیج اصناف گفت: همین جا از بسیج استدعای کمک داریم، از بسیج می خواهیم که به یاری ما بیاید و مانند همیشه در این زمان حساس هم  کمک حال ادارت تعزیرات و بهداشت و بالاخص ادارات صمت در سطح شهرستان های استان مازندران باشد.

  بر طرف کردن مشکلات مردم و بازاریان، نیاز به نگاه جهادی در مدیریت های کلان کشور دارد.

سردار سرتیپ دوم مسلمی درهمایش مشترک ادارات صمت ، اتاق اصناف وحوزه های بسیج اصناف استان مازندران در سالن همایش کوثر بابلسر خطاب به بازرسین کنترل و نظارت در بازار گفت: در بخش بازرسی و نظارتی بدنبال خرده پاها نباشیم ، بلکه جهت ثبات در بازار اقتصادی بفکر حذف اخلال گران اقتصادی کلان باشیم.

وی  در خصوص نقش بازار در جهت حفظ آرامش مردم در تامین نیاز های معیشتی خود ، گفت: امروزه بازار نقش بارزی در زندگی معیشتی مردم دارند و خیلی از مشکلات و ناکارآمدهای ما در این بخش ناشی از سطح عدم نظارت های جدی ماست .

سردار مسلمی همچنین ادامه داد : وظیفه و کمترین هنر یک مدیر، پیش بینی و پیشگیری و تدبیر امور است آنهم برای افق بلند مدت، این چه وضعیت مدیریتی است که مردم هر روز با یک مشکل جدید دسته پنجه نرم می کنند، یک روز مشکل در گاز رسانی، یک روز مشکل قطعی برق، . اینها نشان دهنده این است که در سطح کلان و مقامات مسئول ارشد کشور ، وزارتخانه ها، کار پیش بینی و پیشگیری به درستی تدبیر و انجام نمی شود، حالا از بسیج می خواهند بیاید به میدان و به خرده فروش ها بپردازند. مدیراقتصادی که در اجرای طرح و برنامه های مدون مسولیتی خویش پیش بینی شرایط اداره کردن بیست سال آتی مملکت را نداشته باشد ، چرا لباس مدیریت بر تن می کند.

 

سیاوش مسلمی فرمانده بسیج و سپاه استان مازندران در ادامه بیان داشت: مشکل در نظارت است، نظارت ، نظارت و نظارت. واقعاً وظیفه حراست در بدنه ادارات و دستگاه ها چیست؟! بسیاری از مشکلات ما در کوتاهی مسئولین همین حراست ها در ادارات است که با مماشات و بی توجهی اجازه ایجاد فساد و تا این حد ریشه های تخلفات و فساد در ادارات رشد یابد. سردارد مسلمی اضافه کرد: در برخوردهایمان در سطح استان بالاخص برخی شهرداری ها، اگر می خواستیم جدی بگیریم، باید بسیاری شوراهای شهر و شهرداری ها را در سطح استان جمع می کردیم، در بسیاری موارد باید دفتر کار هر مسئول برایش سلولی می شد که همانجا حبس تا به تخلفاتش رسیدگی شود چراکه همه دشتشان آلوده بوده و این بر می گردد به مدیرانی که در رأس امور توجهی به این دست موضوعات نداشته اند. امروز هم بروید ببینید چه کسانی کاندید شده اند در انتخابات شوراها، بدانید که اگر ما انتخاب درست نداشته باشیم نتیجه میشود همان که بوده است.همه اینها در شرایطی است که برخی مدیران دائم مشکلات را به بیرون از بدنه دولت و یا به تحریم ها و مشکلات خود ساخته بین المللی ارتباط می دهند، خیر، دنبال مقصر بیرونی نگردید، مشکل در درون است، همین وزارتخانه های نا کارآمد، همین مجلس نا کارآمد، همین مسئولین در ادارات نا کارآمد، ببینید اینها چه کسانی هستند، اینها یا منتخبین من و شما هستند و یا منتسبین من و شما هستند، این مملکت به معننای واقعی حکومت مردمی است. نظام جمهوری اسلامی را مردم می توانند کارآمد کنند، با انتخاب درست، با انجام مسئولیت هایی که همین مردم در بدنه ادارات و مجالس و ... دارند.

 

مسلمی به قانونی که به سپاه اجازه می دهد به عنوان ضابط در شرایط خاص وارد عرصه مبارزه با فساد شود اشاره کرد و گفت: ما به عنوان ضابط خاص هستیم، ولی در کنترل ها، نظارت ها، پیشگیری ها، مبارزه با فساد، مسئولین کجای کار هستند؟! چرا در مشکلات خودساخته از بسیج و سپاه می خواهید که ابزار برخورد با بازار شوند؟! چرا باید بسیج که همه پشتوانه اش در جلب رضایت مردمی معنا یافته، بسیجی که با تقدیم شهدا و با ایثار جان، خون ها در راه ایجاد آرامش و امنیت مردم داده بیاید و به دلیل بی تدبیری مسئولین کلان کشور و مدیران ادارات تبدیل به ابزار برخورد با خرده پاها شود؟! مگر مشکل در خرده پاها است؟!خیر، مشکل سیستمی است و این خیلی بد است. در هر حال هر جا از ما کمکی خواسته شده است، بسیجیان ما در رکاب بوده اند و از این به بعد هم هر کجا به حضور بسیج و سپاه نیاز باشد، همچنان کمک خواهیم نمود، نه یک قدم جلوتر، نه یک قدم عقب تر، شما خواستید ما بودیم، بخواهید ما هستیم.

فرمانده سپاه کربلا مازندران خاطر نشان کرد: کدام پژوهش علمی در دنیا ثابت کرده است ، با توجه به رعایت پروتکل بهداشتی ، بازگشایی بازارعامل توسعه و گسترش ویروس کرونا شده است ، در صورتی که مردم کشور ما هر بار بعد از بازگشایی بازار با افزایش بی رویه چند درصدی اقلام مورد نیاز مواجه می شدند.  

سردار مسلمی با اشاره به سخن پراکنی های شیاطین دنیا در رسانه ها به بهانه مشکلات معیشتی مردم افزود : بی تدبیری های برخی از مدیران ناکارآمد کشور باعث شده است تا رسانه های غرب و شرق چه مکتوب و چه مجازی با سخن پراکنی های دروغین بفکر ایجاد ناراضیتی در افکار عمومی شهروندان ایران بزرگ اسلامی باشند.

مسلمی افزود: برخی برای هر چیزی از رهبر انتظار اقدام دارند، ولی آخر کجای قانون نوشته که شما انتخاب کنید و رهبر برخورد نماید؟! این حرف ها شبهاتی است که با هدف ایجاد انحراف در افکار عمومی ایجاد می کنند. نمی خواهند دولت با حضور و مشارکت حداکثری در رأس امور قرار بگیرد، لذا مردم را به شیوه های گوناگون دلسر می کنند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران  با اشاره به حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات 1400 گفت : ترغیب مردم جهت حضور در پای صندوق آراء جزء وظایف ذاتی و انسانی ماست ، و حضور حداکثری مردم عامل موفقیت بزرگ ایران قوی است.

سردارسرتیپ دوم مسلمی خاطر نشان کرد: دشمن فرصت انتخابات 1400را یک آزمون بزرگ برای خود جلوه داده است و بر این اساس با صرف هزینه هنگفت در صدد کمرنگ کردن حضور مردم در صحنه انتخابات است . اما دنیا بداند ملت شهید پرور ایران اسلامی با اهدای خون 230 هزار شهید قدرتمندانه تر از قبل جهت تضمین سرنوشت آتیه خود در روز اخذ آراء حضور پررنگتری نسبت به ادوار گذشته از خود نشان خواهند داد.

در بخش های دیگری از این همایش مسئولین اتاق های اصناف، مسئولین ادارت صمت و مسئولین حوزه های بسیج استان به تبادل نظر پرداختند که نمایندگان آنها در سخرانی هایشان به موارد زیر اشاره نمودند:


قاسمی؛ دبیر کمیسیون نظارت مازندران در سخنانشان به موارد زیر پرداختند:

اثر گذاری ها بر کمیسیون نظارت _ ترکیب اعضای کمیسیون نظارت _ بیان پیشنهاد نشست قبل از جلسه اصلی کمیسیون میان ارکان مژثر در تصمیم گیری های کمیسیون _ انتظار و نظارت بر عملکرد هیئت رئیسه اتحادیه های صنفی _ بررسی عملکرد مالی سیستماتیک _ بازرسی نوبه ای از اتحادیه های صنفی _ حضور رسمی اعضاء و نمایندگان بسیج اصناف در نظارت و بازرسی ها از اتحادیه های صنفی _ برداشت های مالی و حقوقی اعضای هیئت رئیسه های اتحادیه های صنفی و مصوبات این حوزه مالی که اغلب رعایت نمی شود _ مصوبه ی هیئت مدیره کمیسیون نظارت برای قانونی شدن برداشت مالی 30% سهم هیئت مدیره های اتحادیه ها _ آموزش های لازم برای اعضاء هیئت مدیره های صنفی _ هدم آشنایی اعضای هیئت رئیسه های صنفی به قانون نظام صنفی _ جدی گرفتن  ارائه لیست واحدهای صنفی که دارای نقص در پرونده و پروانه هستند به اداره اماکی برای طی مراحل قانونی برخورد و ...

عسگر صادقی؛ فرمانده حوزه بسیج اصناف چالوس در سخنانش به موارد زیر پرداختند:

بسیج اصناف بر اساس قانون به عنوان بال و پر پروازی برای کمک به اجرایی شدن قانون در کنار اصناف و ادارات مربوطه به میدان آمده است _ شرح وظایف اعضای کمیسیون های نظارت از شرق تا غرب استان مازندران _ حضور بسیج موجب تعالی کمیسیون نظارت و ادارات صمت و اتاق های اصناف می باشد _ کمک مؤثر بسیج اصناف در تنظیم و متعادل کردن نرخ مرغ در شهرستان های استان با اطلاع رسانی و تعامل و هماهنگی روزانه _ کمیته های فرعی نقش و سهمی برای نرخ گذاری ندارند و لذا در مرکز استان کمیسیون نظارت فرمانده کنترل و تنظیم بازار استان است _ برخی تصمیم گیری های مسئولین که از روی بی توجهی ها است می تواند موجب موج عظیم اعتراض ای عمومی شود و متأسفانه به دلیل عدم توجه به نقش و سهم کمیته های فرعی در تصمیم سازی های کلان می باشد.


هادی نژاد؛ رئیس اتاق اصناف ساری در سخنانش به موارد زیر پرداختند:

سه ضلع متوازی بازار ، اصناف ، بسیج اصناف و ادارات صمت هستند _ در سازماندهی و نظارت بر بازار انتظار کیفی سازی نیروی انسانی و گزارش دهی تخلفات زیر زمینی و رو زمینی بازار در استان _ برخی از موارد ایرادی بر نظارت نیست، بلکه مشکل ساختاری است _ هیئت عالی نظارت تنها مرجع لغو مصوبات کمیسیون نظارت بر استان را بر عهده دارد و این نشان از آن دارد که کار این کمیسیون ها تا چه اندازه حساس است _ بجای طرح موضوع و آسیب شناسی ها به صورت یک طرفه و در مقابل یکدیگر در مجامع و رسانه ها مستقیماً با ادارات صمت در میان گذاشته شود.


اکبرپور ثانی؛ رئیس اتاق اصناف تنکابن در سخنانش به موارد زیر پرداختند:

اوضاع معیشتی مردم اصلاً خوب نیست و رمقی بر تن مردم نمانده است _ در شرف انتخابات هستیم ولی شور و حال از مردم گرفته شده است _ آمریکای داخلی خطرش از آمریکای خارجی بیشتر است _ آیا قیمت هایی که سرسام آور بالا رفته به قبل بر خواهد گشت _ مردم می خواهند آشتی کنند ولی با این عملکردهایی که دولت داشته مار سخت شده است _ اصناف اصلاً دیده نمی شوند _ از اصناف استفاده ابزاری می کنند، اصناف هم همه جا پای کار می آیند ولی باز هم در تصمیم سازی ها دیده نمی شوند _ در کوران بحران کرونا برای بازاریان با ایجاد صف های طولانی و دست اندازهای بانکی به آنها 6 میلیون تومان دادند که صدقه ای برای پاسخ به یک روز از مشکلاتشان بوده است _ چرایی تعطیلی تالارداران که از صنوف بسیار کمک حال و نیکوکار بوده اند.


اصغرزاده؛ رئیس کمیسیون نظارت استان مازندران در سخنانش به موارد زیر پرداختند:

تشکیل بیش از بیست و پنج هزار فقره پرونده در طول یک سال در بخش های نظارت بر اصناف، افزایش قیمت ها و گرانی ها و تخلفات و گرانفروشی ها _ نگرانی مردم گران فروشی پانصد هزار تومانی روی مبلغ سی میلیون تومانی نیست، بلکه نگرانی مردم، گرانی و افزایش قیمت یک کالایی است که تا 2 سال پیش حداکثر پنج میلیون قیمت داشته ولی بیست و پنج میلیون افزایش قیمت داشته است _ طرح همیاران بازرسی فروردین تا مهر سال 1399 _ به تعداد بازرسین فعال در نظارت و بازرسین فعال در سطح استان، دو برابر این ظرفیت از بسیج درخواست نیرو کرده ایم و به تناسب ظرفیت هر شهرستان، دو برابر نیروی بسیجی در کنار یک بازرس قرار گرفتند که بدون چشم داشت و تنها با صدور یک کارت در کنار بازرسین اصلی ادارت و اتاق های اصناف همکاری نمودند.


👇گزارش تصویری همایش سه گانه اصناف👇



همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11




همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11


همایش بسیج اصناف _ سالن همایش های مجتمع تفریحی کوثر _ بابلسر
عکاس: عباس حنانی _ 1400/03/11

لینک آدرس انعکاس خبر در پایگاه های اطلاع رسانی👇


👇خزرنما👇

https://www.khazarnama.ir







👇سخن نیوز👇


سپاه کربلا مازندران

اداره کل صمت استان مازندران

بسیج اصناف سپاه کربلا مازندران

پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان پیما

گروه جهادی :
مرکز رسانه ای دیدبان انقلاب

پایان پیام%

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی