اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

پیام تسلیت درگذشت علامه حسن زاده آملی

يكشنبه, ۴ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۹ ق.ظ

در پی درگذشت حضرت آیت‌ الله حسن حسن‌زاده آملی پیام تسلیت از سوی بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری صادر گردید:

🔰

🔰متن پیام👇


فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان پیما در پیامی درگذشت عالم عالم جلیل القدر حضرت آیت‌ الله حسن حسن‌زاده آملی را تسلیت گفتند.

متن پیام به این شرح است :



بسم الله الرحمن الرحیم

 

با مرگ هر دانشمند، چنان رخنه اى در اسلام پدید مى آید که تا روز قیامت هیچ چیز آن را فرو نمى پوشاند . ( امام على علیه السلام )

 

انا لله و انا الیه راجعون


ارتحال علامه ذوالفنون، حکیم زاهد و عارف متصف به خلق حسنه، حضرت آیت الله حاج شیخ حسن حسن زاده آملی (قدس الله نفسه الزکیه) موجب تأسف و تأثر و تألم خاطر فراوان گردید.

 

آیت الله حسن‌ زاده آملی از دانشمندان نادر و فاخری بودند که توأمان چشم و دل و عقل و جان مردم هم عصر خود را با دانش و خرد منبعث از ذات ازلی صیقل می داد و با لطائف و نوازش و زیباترین شکل ممکن به سوی معارف الهی رهنمون می ساخت و آثار و تألیفات ارزنده این عالم ربانی، منبع پر فیضی برای دوستداران معارف ناب اسلامی بوده و خواهد بود.

 

بی شک این سالک جلیل القدر، در پرتو محبت و نعماتی که خداوند مهربان به بندگان خاص خود وعده داده است، در سرای کرامت و در جایگاه مغفرت و رحمت عالی و جاویدان الهی منزل گزیده است.

 

با این حال با اندوه فراوان به سوگ آن فیلسوف، متأله، فقیه، عارف، منجم و مدرس عالیقدر نشسته ایم و از عمق جان این مصیبت را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام خامنه ای مد ظله العالی، مردم مؤمن و انقلابی استان مازندران، خاصه اهالی شریف شهرستان آمل و به ویژه همسنگران عرصه هنر و رسانه و هم صنفی های محترمی که مجذوب مواضع انقلابی و خلقیات والای انسانی آن مرحوم بودند تسلیت عرض می‌ نمایم.



ابراهیم اکبرزاده زنگنه


» پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان پیما


» گروه جهادی امر به معروف و نهی از منکر مردّاً


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی