اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

اندیشکده عکاسان شهرستان ساری

بسیج صنف عکاسان و فیلمبرداران، تایپ و فتوکپی داران شهرستان ساری

پیام تسلیت فرمانده پایگاه بسیج اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران شهرستان ساری، به مناسبت درگذشت اندوه بار همکار هنرمند و پیشکسوت اخلاق مدار، مرحوم ابراهیم (اکبر) رفیعی پرکوهی

 🔰متن پیام👇

ابراهیم زنگنه، مسئول پایگاه مقاومت بسیج شهید محمد جهان پیما، ضمن ابراز همدردی عمیق و صمیمانه، درگذشت هنرمند ارزشی، همکار و همسنگر، مرحوم مغفور ابراهیم رفیعی را به محضر خانواده محترم رفیعی و همچنین خانواده ارزشمند صنف عکاسان ساری و مازندران تسلیت گفت.

 
  ابراهیم رفیعی پرکوهی

إنّا لله وإنّا إلیهِ رَاجعُون
 
خانواده محترم رفیعی پرکوهی،
هنرمندان و همسنگران هم صنفی

سلامٌ علیکم بما صبرتم


برادری هنرمند و همکاری نیکو خصال چشم از جهان فرو بست
 و بال در افلاک کشید تا در پیشگاه حضرت دوست، مقامی شامخ و جایگاهی رفیع یابد.
خبر عروج دوست و همکار عزیزمان، مرحوم مغفور « ابراهیم رفیعی » که برای همه اعضای اتحادیه مایه افتخار بود، موجب تألم و تأثر خاطر گردید.
اینجانب، به نمایندگی از اعضای صنف عکاسان، فیلمبرداران، دفاتر فنی تایپ و فتوکپی و همچنین به نمایندگی از اعضای گرانقدر بسیجی عضو و شورای محترم مدیران پایگاه بسیج صنف عکاسان و همچنین به نمایندگی از اعضای گروه جهادی هنر و رسانه دیده بان انقلاب ( مردّا )، مصیبت وارده به واسطه هجران این همکار ارزنده و هنرمند اخلاق مدار را به خانواده محترم ایشان تسلیت گفته، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر جمیل و اجر جزیل برای بازماندگان محترم مسألت می‌نمایم.

به یقین روح بلند و بی آلایش آن مرحوم، در بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان و امام متقیان امیرالمؤمنین علیه السلام محشور و همجوار خواهد گردید.
 


ابراهیم اکبرزاده زنگنه
پایگاه بسیج شهید محمد جهان پیما

گروه جهادی مردّا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی